Tehnici pentru antrenarea muschilor vaginali

Dacă vă este greu să identificaţi muşchii pe care trebuie să îi contractaţi, acesta este un semn că încă nu vă cunoaşteţi foarte bine. Dar vă puteţi analiza atent structura intimităţii voastre. Vom învăţa acum împreună contracţiile clasice pe care se bazează un antrenament de lungă durată.

Controlul musculaturii vaginale poate transforma actul erotic într-un veritabil regat al senzualităţii. Pentru a deveni conştientă de musculatura dvs., vizualizaţi trei inele dispuse din ce în ce mai profund în interiorul vaginului. Simţiţi cum aceste inele îşi micşorează diametrul în momentul când contractaţi musculatura vaginală şi îşi reiau forma normală atunci când o relaxaţi. Urmăriţi să percepeţi distinct senzaţiile la nivelul fiecărei treimi a vaginului. Stabiliţi care este cea mai sensibilă şi mai uşor de controlat zonă a vaginului: zona superficială din faţă, peretele vaginal drept, peretele vaginal stâng sau zona profundă a vaginului. Contractaţi muşchii bazei pelviene şi menţineţi-i astfel timp de trei până la cinci secunde. Apoi relaxaţi-i complet. Respiraţi şi plasaţi o mână pe abdomen în timpul următoarei contracţii, ca să vă asiguraţi că este relaxat. Puteţi să introduceţi un deget în vagin sau să plasaţi palma deasupra vaginului pentru a detecta mişcarea ce confirmă contractarea muşchilor respectivi. Urmăriţi să obţineţi contracţii puternice şi lungi, de până la zece secunde.

La început repetaţi acest sexerciţiu de cincisprezece ori, ajungând până la o sută de ori. Ele pot fi realizate dimineaţa, chiar înainte de a ne ridica din pat, dar pot fi reluate în timpul zilei oricând, chiar şi în maşină sau la serviciu, în faţa şefului. De vreme ce este crucial ca femeile să facă aceste sexerciţii, este simplu să începeţi mai întâi prin a realiza mişcări scurte şi uşoare. Deşi aceasta înseamnă mai mult decât nimic, pentru întărirea musculaturii pelviene, cu siguranţă o suită în forţă de astfel de sexerciţii este mult mai eficientă. În primele zile realizaţi 20 de contracţii, câte una în fiecare secundă sau chiar mai rapid, în două serii, de câte două ori pe zi. Apoi creşteţi numărul contracţiilor la 75 şi atunci când puteţi realiza fără efort aceste 75 de contracţii, puteţi începe să exersaţi contracţii prelungite ca durată. Ele diferă de primele prin faptul că nu durează una, ci trei secunde.

Modul în care se procedează este analog: începeţi cu 20 de contracţii şi măriţi progresiv numărul lor până ajungeţi la 75, însă tot în două reprize. În tot acest timp concentraţi-vă intens asupra senzaţiilor fizice, iar dacă simţiţi că vă este mai greu să vă concentraţi, puteţi realiza aceste exerciţii cu ochii închişi. Învăţaţi să relaxaţi muşchiul în intervalul de timp dintre două contracţii; această relaxare este în măsură să amplifice controlul şi să accelereze procesul de întărire a musculaturii.

Poziţii în care puteţi exersaFemeile preferă diferite poziţii pentru aceste contracţii. Este bine să vă găsiţi poziţia cea mai confortabilă şi cea mai eficientă din suita de poziţii pe care o vom prezenta. Experimentaţi fiecare poziţie în parte, pentru a vă da seama care dintre ele vă este specifică. Apoi începeţi să realizaţi sexerciţiile prezentate pentru a atinge în scurt timp performanţele dorite.

1. Poziţia şezând. Aşezată pe scaun, cu genunchii îndoiţi şi depărtaţi.

2. Poziţia misionarului. Culcată pe spate, cu genunchii strânşi la piept şi depărtaţi.

3. Poziţia pană. Staţi culcată pe spate şi strângeţi la piept unul dintre genunchi, în timp ce celălalt picior va sta întins.

4. Poziţia laterală. Staţi aşezată pe o parte şi întindeţi piciorul de deasupra înainte, până la nivelul şoldurilor. Piciorul va fi aşezat pe o pernă şi va fi ridicat încet. Piciorul de jos va fi întins, cu genunchiul doar puţin îndoit.Aşezate pe şezut cu picioarele făcând un unghi mare, cu genunchii uşor îndoiţi, aplecaţi-vă uşor pieptul în faţă, dar ţineţi partea de jos a spatelui dreaptă. Această poziţie vă va forţa şi muşchii interiori ai coapselor, ceea ce vă va oferi o mai mare flexibilitate în timpul actului sexual. În cazul în care aceşti muşchi încep să vă doară apropiaţi-vă picioarele.