Tantra yoga este o practică care poate fi folosită pentru a extinde conexiunea și nivelul de conștientizare în cadrul unui cuplu consacrat, creând o legătură spirituală  profundă între aceștia. Dacă cei doi parteneri practică împreună diverse posturi yoga, aceștia vor beneficia de o conectare mai bună atăt între ei, de mai multă energie, de liniștirea minții precum și de instalarea unei stări de pace pe întreaga perioadă a zilei.

Iată câteva exerciții simple pe care se pot încerca împreună în cuplu. În funcție de nivelul de flexibilitate al ambilor parteneri, aceste poziții se pot modifica. Ceea ce este important este concentrarea asupra conexiunii și a timpului petrecut  împreună și bucuria dăruită de prezența celuilalt. Treptat, prin practică se va crea o stare de încredere iar corpurile vor deveni foarte relaxate. Începeți la nivelul dumneavoastră de confort, verificați diferitele niveluri de flexibilitate și rezistență și, mai presus de toate, păstrați contactul vizual prelungit cu celălalt, simțindu-vă atingerea și emoțiile pozitive, în tăcere.

1. Postura Yab Yum

Aceasta pozitie ajuta la alinierea energiei dintr- un cuplu. Este de preferat ca bărbatul să stea așezat cu picioarele încrucișate pe un covor confortabil. Apoi, femeia poate sta pe partea superioară a coapselor lui, încrucișâmdu-și gleznele în spatele acestuia, la fel ca în poza de mai sus.  Folosiți-vă mușchii abdominali și pe cei ai spatelui pentru a vă menține drepți și aliniați unul cu celălalt. Aduceți-vă frunțile împreună, atingându-le ușor și respirați adânc și încet, în armonie. Puteți face acest lucru cu ochii închiși sau cu ei deschiși.

2. Postura Bărcii

Acesta postură este prezentată în imaginea de mai sus, ea angrenează mușchii spatelui și pe cei abdominali și este o poziție distractivă pentru întărirea și întinderea lor. Prindeți-vă mâinile pe din afara picioarelor și încercați să păstrați contactul vizual unul cu celălalt. Cu genunchii îndoiți, conectați-vă unul cu celălalt, așezând tălpile picioarelor pe cele ale partenerului dvs. Încercați să vă îndreptați picioarele în timp ce le deplasați în sus, menținând tălpile picioarelor conectate. Puteți modifica această poziție în funcție de nivelul dvs. de flexibilitate și de confort. Concentrați-vă pe contactul tactil și pe cel vizual.

3. Postura dansatorului

Această postură se concentrează pe echilibru și atingere, precum și contactul vizual. Pare un dans cu celălalt partener. Începeți postura în picioare, față în făță prinzînd una din mâinile partenerului. Apoi, cu cealaltă mână și apucați-vă pentru glezna și ridicați-vă piciorul în spate, treptat și încet, apoi înclinați-vă trunchiul spre partenerul dvs., menținând contactul vizual. Dacă echilibrul devine instabil, puteți alterna poziția în timp ce celălalt își ridică piciorul cu mâna (pentru a ajuta la echilibru).

4. Atingerea Inimii

Este o poziție minunată, relaxantă și senzuală care se poate efectua la sfârșitul serii sau la începutul zilei. Un partener stă așezat pe spate iar celălalt ușor deasupra, privimdu-vă ochi în ochi. Fără să vorbiți, păstrați contactul vizual. Fiecare dintre voi poate pune palma mâinii peste inima partenerului simțindu-i bătăile inimii, apoi concentrați-vă asupra respirației lente și armonioase. Această postură este o modalitate excelentă de a aprofunda conexiunea cu partenerul și de a petrece un timp în liniște, comunicând fără cuvinte. Schimbați locurile atunci când vă simțiți gata, astfel încât fiecare dintre voi să puteți experimenta pe rând ambele poziții.

Tantra Yoga este o modalitate senzuală și totodată spirituală de a vă conecta mai profund cu celălalat, sporind atracția la nivel de suflet. Doar în momentul în care veți reuși sa fiți împreună fără nici cea mai mică distragere a atenției, atunci relația dumneavoastră va înflori. Bucurați-vă de ea!

sursa: aici